Гарантія та умови сервісного обслуговування:

У зв’язку з дотриманням нами високих стандартів якості виробів і обслуговування на покупки оформлені у фірмовій інтернет-крамниці та роздрібній мережі поширюється гарантія та сервісне обслуговування протягом 6 місяців з дня покупки.

На всі покупки видається товарний чек і фірмовий пакет. Гарантійним талоном є ЧЕК, виданий Вам при покупці.

Якщо виникли будь-які пошкодження виробу або матеріалу, при умовах належного його використання виріб підлягає гарантійному обслуговуванню тільки при наявності товарного чеку протягом 6 місяців з дати придбання. 

Ремонт виконується після ретельного огляду виробу фахівцями фірми «Sincera» при наявності деталей і можливості його виконання.

ВАЖЛИВО! У яких випадках гарантія на вироби не поширюється?

Гарантія не розповсюджується на пошкодження, які виникли у зв’язку зі звичайним зносом, неправильним використанням, недбалістю, механічним зломом, спробами самостійного ремонту, руйнуванням або розколом кристалу.

 

Для оперативного отримання інформації, звертайтесь на гарячу лінію за номером (091) 321-30-43 або на email: info@sincera.ua