Шановні клієнти!

Якщо придбаний товар вам не підійшов, згідно із Законом України Про захист прав споживачів (Розділ 2, стаття 9, пункт 3), ви можете здійснити обмін або повернення товару належної якості упродовж 2 тижнів з моменту купівлі/отримання товару  в офіційному магазині ТМ Sincera або інтернет-крамниці https://sincera.ua/

Умови повернення та обміну:

  • Товар не був у експлуатації, збережено бірки, оригінальне пакування та належний вигляд прикрас/аксесуарів.
  • Збережено Товарний чек
  • З моменту покупки пройшло не більше 14 діб

На жаль, ми будемо вимушені відмовити у поверненні або обміні виробу якщо:

  •  Пройшло понад 2 тижні з моменту покупки виробу
  • Відсутнє підтвердження купівлі (товарний чек)
  • Вироби були пошкоджені (виняток: заводський брак);
  • Вироби мають сліди користування;

У разі запуску процедури обміну чи повернення прохання зв’язатись із менеджерами  для уточнення способу та обговорення умов операції. Повернення та обмін товару здійснюється за рахунок клієнта (виняток: заводський брак) упродовж 3-х робочих днів з моменту отримання посилки кур’єром на пошті або в салоні ТМ Sincera та проведення експертизи контролю якості. Якщо прикраси втратили свої властивості з нашої вини, компанія обміняє товар на аналогічний (якщо аналогічного товару немає в наявності клієнт має право вибрати новий товар на таку ж суму) або поверне кошти. 

 

Ми цінуємо вашу довіру і вибір ТМ Sincera, тому завжди готові до розгляду подібних ситуацій і прагнемо до пошуку найбільш зручних для Вас рішень.

 

Для оперативного отримання інформації, звертайтесь на гарячу лінію за номером 

(091) 321-30-43 або на email: info@sincera.ua